Firma AGENCJA MARKETINGOWA KAMIL KUZINA
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność agencji reklamowych |
Działalność PKD:
Firma AGENCJA MARKETINGOWA KAMIL KUZINA została założona 2018-09-03 i obecnie mieści się przy SŁAWACINEK STARY 43D, PL-21-500, SŁAWACINEK STARY. Główna działalność firmy to usługi reklamowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują badania i analizy jakości żywności, badanie rynku i opinii publicznej, doradztwo związane z zarządzaniem, fotografia, naprawa artykułów użytkowych, naprawa komputerów i urządzeń, pozostała działalność profesjonalna, przetwarzanie danych i hostingowe, specjalistyczne projektowanie, tłumaczenia, usługi architektoniczne i inżynieryjne, usługi kulturalne i rozrywkowe, usługi w zakresie informacji, wspomagające finansowe, bez ubezpieczeń, wspomagające ubezpieczenia, wspomaganie edukacji, zarządzanie funduszami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie AGENCJA MARKETINGOWA KAMIL KUZINA (REGON 38119567500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czas inwestycji i ekspansji
Politycy trochę chętniej słuchają biznesu, ale sielanki nie ma. Przedsiębiorcy stawiają na rozwój międzynarodowy, a w kraju pilnie potrzeba inwestycji w innowacje. To wnioski z Forum Ekonomicznego w

Inwestycja Maspeksu w wino będzie procentować
Polski potentat spożywczy od lat budował biznes w Rumunii, a teraz za ponad 700 mln zł powiększył się tam o Purcari, lidera rynku wina. Cel – alkoholowa dominacja w Europie Środkowej.

Era węgla przeminęła z wiatrem i słońcem
W Polsce energia z paneli słonecznych kosztuje dziś 42 proc. mniej niż pięć lat temu, a z farm wiatrowych 69 proc. mniej niż ponad dekadę temu. To nie ideologia napędza transformację energetyczną,