Zarząd firmy Agencja marketingowa „Effect Marketing” Mikołaj Chmielak - Mikołaj Chmielak, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Mikołaj Chmielak (CEIDG)
Mikołaj Chmielak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGENCJA MARKETINGOWA „EFFECT MARKETING” MIKOŁAJ CHMIELAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2022-11-25 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BRZEGOWA 11, PL-46-081, DOBRZEŃ MAŁY. Główny zakres działalności Mikołaj Chmielak to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych, działalność związana z oprogramowaniem, przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność i inne. NIP AGENCJA MARKETINGOWA „EFFECT MARKETING” MIKOŁAJ CHMIELAK: 7543355142. REGON AGENCJA MARKETINGOWA „EFFECT MARKETING” MIKOŁAJ CHMIELAK: 52376730800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Mikołaj Chmielak
Więcej informacji o AGENCJA MARKETINGOWA „EFFECT MARKETING” MIKOŁAJ CHMIELAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.