Sprawozdania finansowe Agencja M Promotion

Bilans spółki Agencja M Promotion

Wiek firmy:
Wiek:
19 l. 7 mies. 17 d.
Kapitał zakładowy:
Kap. zakładowy:
50 000 zł

Dane bilansowe AGENCJA M PROMOTION

ROK
2018
2019
2020
2022
Aktywa razem 1 467 941,16 2 199 356,58 67 656,57 0,00
A. Aktywa trwałe 25 094,94 148 242,84 0,00 0,00
B. Aktywa obrotowe 1 442 846,22 2 051 113,74 67 656,57 0,00
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy - - - -
D. Udziały (akcje) własne - - - -
Pasywa razem 1 467 941,16 2 199 356,58 67 656,57 0,00
A. Kapitał (fundusz) własny 96 458,62 840 224,47 -2 411 214,42 -2 429 432,20
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania 1 371 482,54 1 359 132,11 2 478 870,99 2 429 432,20
I. Zobowiązania długoterminowe 392 575,12 226 307,56 1 560 582,87 1 563 016,83
II. Zobowiązania krótkoterminowe 978 907,42 1 132 824,55 918 288,12 866 415,37
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.

  • Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
  • Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
  • Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
  • Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
  • Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
  • Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.