Zarząd firmy AGENCJA KONSULTINGOWA ANIMATOR GRZEGORZ PODSKARBI - GRZEGORZ PODSKARBI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza GRZEGORZ PODSKARBI (CEIDG)
GRZEGORZ PODSKARBI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGENCJA KONSULTINGOWA ANIMATOR GRZEGORZ PODSKARBI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2002-07-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WITOLDA LUTOSŁAWSKIEGO 19, PL-76-200, SŁUPSK. Główny zakres działalności GRZEGORZ PODSKARBI to Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania (PKD główne: 70.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania, stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja, działalność związana z tłumaczeniami, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność pilotów wycieczek i przewodników turystycznych i inne. NIP AGENCJA KONSULTINGOWA ANIMATOR GRZEGORZ PODSKARBI: 8391128121. REGON AGENCJA KONSULTINGOWA ANIMATOR GRZEGORZ PODSKARBI: 77155440200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się GRZEGORZ PODSKARBI
Więcej informacji o AGENCJA KONSULTINGOWA ANIMATOR GRZEGORZ PODSKARBI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych