Zarząd firmy AGENCJA INTERAKTYWNA ALTERCODE PIOTR WAJCOWICZ - PIOTR WAJCOWICZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza PIOTR WAJCOWICZ (CEIDG)
PIOTR WAJCOWICZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGENCJA INTERAKTYWNA ALTERCODE PIOTR WAJCOWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-11-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SŁOWACKIEGO 3616, PL-38-500, SANOK. Główny zakres działalności PIOTR WAJCOWICZ to Pozostała działalność w zakresie programowania (PKD główne: 62.10.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność w zakresie programowania gier komputerowych, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, pozostała działalność usługowa w zakresie infrastruktury obliczeniowej, przetwarzania danych, zarządzania stronami internetowymi (hosting) i działalności powiązane, działalność agencji reklamowych, działalność w zakresie projektowania graficznego i komunikacji wizualnej. NIP AGENCJA INTERAKTYWNA ALTERCODE PIOTR WAJCOWICZ: 8133491455. REGON AGENCJA INTERAKTYWNA ALTERCODE PIOTR WAJCOWICZ: 18063586500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PIOTR WAJCOWICZ
Więcej informacji o AGENCJA INTERAKTYWNA ALTERCODE PIOTR WAJCOWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.