Zarząd firmy AGENCJA INFORMACYJNO-ARTYSTYCZNA JARSO-MEDIA SŁAWOMIR CYBULSKI - SŁAWOMIR CYBULSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza SŁAWOMIR CYBULSKI (CEIDG)
SŁAWOMIR CYBULSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGENCJA INFORMACYJNO-ARTYSTYCZNA JARSO-MEDIA SŁAWOMIR CYBULSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-01-01 i ma swoją siedzibę pod adresem TYMIENICKA 9, PL-98-220, ZDUŃSKA WOLA. Główny zakres działalności SŁAWOMIR CYBULSKI to Działalność agencji informacyjnych (PKD główne: 63.91.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność portali internetowych, artystyczna i literacka działalność twórcza, działalność wspomagająca wystawianie przedstawień artystycznych, działalność związana z wystawianiem przedstawień artystycznych, działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów i inne. NIP AGENCJA INFORMACYJNO-ARTYSTYCZNA JARSO-MEDIA SŁAWOMIR CYBULSKI: 8291320072. REGON AGENCJA INFORMACYJNO-ARTYSTYCZNA JARSO-MEDIA SŁAWOMIR CYBULSKI: 10044958200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się SŁAWOMIR CYBULSKI
Więcej informacji o AGENCJA INFORMACYJNO-ARTYSTYCZNA JARSO-MEDIA SŁAWOMIR CYBULSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.