Zarząd firmy AGENCJA INFORMACYJNO-ARTYSTYCZNA JARSO-MEDIA SŁAWOMIR CYBULSKI - SŁAWOMIR CYBULSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza SŁAWOMIR CYBULSKI (CEIDG)
SŁAWOMIR CYBULSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGENCJA INFORMACYJNO-ARTYSTYCZNA JARSO-MEDIA SŁAWOMIR CYBULSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-01-01 i ma swoją siedzibę pod adresem TYMIENICKA 9, PL-98-220, ZDUŃSKA WOLA. Główny zakres działalności SŁAWOMIR CYBULSKI to Działalność agencji informacyjnych (PKD główne: 63.91.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność portali internetowych, artystyczna i literacka działalność twórcza, działalność wspomagająca wystawianie przedstawień artystycznych, działalność związana z wystawianiem przedstawień artystycznych, działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów i inne. NIP AGENCJA INFORMACYJNO-ARTYSTYCZNA JARSO-MEDIA SŁAWOMIR CYBULSKI: 8291320072. REGON AGENCJA INFORMACYJNO-ARTYSTYCZNA JARSO-MEDIA SŁAWOMIR CYBULSKI: 10044958200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się SŁAWOMIR CYBULSKI
Więcej informacji o AGENCJA INFORMACYJNO-ARTYSTYCZNA JARSO-MEDIA SŁAWOMIR CYBULSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prezesi Goldman Sachs i Morgan Stanley uważają, że nadchodzi korekta
Szefowie banków inwestycyjnych z Wall Street uważają, że inwestorzy mogą spodziewać się korekty na rynkach akcji w okresie najbliższych dwóch lat.
Grupa Azoty z nową strategią. Spółka ma dwa priorytety
Przywrócenie rentowności to jeden ze strategicznych celów zawartych w planie działania do 2030 r. Grupa Azoty celuje w 2 mld zł EBITDA.
Ministerstwo Finansów ostrzega przed wetem do ustawy o kryptoaktywach
Ustawa o kryptoaktywach jest na ostatniej prostej i czeka na decyzję prezydenta. Jurand Drop, wiceminister finansów, ostrzega przed czarnym PR-em wobec ustawy w internecie i konsekwencjami