Zarząd firmy Agencja Informacji Rynku Rolnego Piotr Szymkowiak - Piotr Szymkowiak, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Piotr Szymkowiak (CEIDG)
Piotr Szymkowiak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGENCJA INFORMACJI RYNKU ROLNEGO PIOTR SZYMKOWIAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2012-04-25 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SZPITALNA 3, PL-63-000, ŚRODA WIELKOPOLSKA. Główny zakres działalności Piotr Szymkowiak to Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne (PKD główne: 56.10.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. NIP AGENCJA INFORMACJI RYNKU ROLNEGO PIOTR SZYMKOWIAK: 7861484635. REGON AGENCJA INFORMACJI RYNKU ROLNEGO PIOTR SZYMKOWIAK: 639769846.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Piotr Szymkowiak
Więcej informacji o AGENCJA INFORMACJI RYNKU ROLNEGO PIOTR SZYMKOWIAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wojsko zestrzeliło drony, premier zwołuje rząd
W trakcie nocnego ataku Rosji na Ukrainę kilkanaście dronów wtargnęło w polską przestrzeń powietrzną. Cześć z nich zostało zestrzelonych.

Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.