Firma AGENCJA HANDLOWO-USŁUGOWA PIOTR KARCZEWSKI
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL04 1020 3378 0000 1402 0112 6994
PL71 1020 3378 0000 1102 0014 3131 |
Działalność PKD:
Firma AGENCJA HANDLOWO-USŁUGOWA PIOTR KARCZEWSKI została założona 1996-02-01 i obecnie mieści się przy UL. RZGOWSKA 3199, PL-93-338, ŁÓDŹ. Główna działalność firmy to pośrednictwo w sprzedaży hurtowej. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów, instalowanie maszyn przemysłowych, sprzętu i wyposażenia, działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, sprzedaż hurtowa wyrobów farmaceutycznych i medycznych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie AGENCJA HANDLOWO-USŁUGOWA PIOTR KARCZEWSKI (REGON 47125149600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.