Zarząd firmy AGENCJA HANDLOWO-USŁUGOWA AROMATY KWIATÓW MAGNUSZEWSKA BEATA - BEATA MAGNUSZEWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza BEATA MAGNUSZEWSKA (CEIDG)
BEATA MAGNUSZEWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGENCJA HANDLOWO-USŁUGOWA AROMATY KWIATÓW MAGNUSZEWSKA BEATA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2005-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem JANA PAWŁA II 2933, PL-05-500, PIASECZNO. Główny zakres działalności BEATA MAGNUSZEWSKA to Działalność usługowa wspomagająca produkcję roślinną (PKD główne: 01.61.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, działalność związana z pakowaniem, działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni, działalność w zakresie specjalistycznego projektowania, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi i inne. NIP AGENCJA HANDLOWO-USŁUGOWA AROMATY KWIATÓW MAGNUSZEWSKA BEATA: 8261552317. REGON AGENCJA HANDLOWO-USŁUGOWA AROMATY KWIATÓW MAGNUSZEWSKA BEATA: 140203602.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się BEATA MAGNUSZEWSKA
Więcej informacji o AGENCJA HANDLOWO-USŁUGOWA AROMATY KWIATÓW MAGNUSZEWSKA BEATA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Search fund w Polsce, rewizja KPO i przejęcie TikToka
W PB BRIEF wyjaśniamy, czym jest search fund i dlaczego model ten dopiero startuje w Polsce. Zaglądamy też na posiedzenie rządu m.in. ws. budżetu na 2026 r. i zmian w KPO. A za oceanem – TikTok

PKO BP widzi dobre perspektywy dla Polski
Inflacja w Polsce niebawem spadnie do celu NBP, wyceny akcji na giełdzie będą dalej rosnąć, a rentowności obligacji skarbowych spadać - tak na najbliższe 4-5 kwartałów zapatruje się największy polski

Przejęcie spółki IT nie spodobało się NIK
Kontrolerzy NIK uznali, że przejęcie przez Lasy Państwowe prywatnej spółki informatycznej było niegospodarne i niecelowe. Za niegospodarne i nierzetelne uznali jej późniejsze dokapitalizowanie.