Zarząd firmy AGENCJA EVENTOWA FREEEART - DOMINIK BERWERTZ - DOMINIK BERWERTZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza DOMINIK BERWERTZ (CEIDG)
DOMINIK BERWERTZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGENCJA EVENTOWA FREEEART - DOMINIK BERWERTZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2012-10-29 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. EMANCYPANTEK 343, PL-20-636, LUBLIN. Główny zakres działalności DOMINIK BERWERTZ to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: artystyczna i literacka działalność twórcza, działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki, działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność i inne. NIP AGENCJA EVENTOWA FREEEART - DOMINIK BERWERTZ: 7123123761. REGON AGENCJA EVENTOWA FREEEART - DOMINIK BERWERTZ: 061467667.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się DOMINIK BERWERTZ
Więcej informacji o AGENCJA EVENTOWA FREEEART - DOMINIK BERWERTZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio