Zarząd firmy AGENCJA CELNA I UBEZPIECZENIOWA ELMAR II Klaudia Michalik - Klaudia Michalik, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Klaudia Michalik (CEIDG)
Klaudia Michalik prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGENCJA CELNA I UBEZPIECZENIOWA ELMAR II KLAUDIA MICHALIK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2003-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem PRZEMYSŁOWA 60, PL-08-410, WOLA RĘBKOWSKA. Główny zakres działalności Klaudia Michalik to Działalność śródlądowych agencji transportowych (PKD główne: 52.29.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, transport drogowy towarów i inne. NIP AGENCJA CELNA I UBEZPIECZENIOWA ELMAR II KLAUDIA MICHALIK: 8261922122. REGON AGENCJA CELNA I UBEZPIECZENIOWA ELMAR II KLAUDIA MICHALIK: 71234946700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Klaudia Michalik
Więcej informacji o AGENCJA CELNA I UBEZPIECZENIOWA ELMAR II KLAUDIA MICHALIK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.