Zarząd firmy AGENCJA ARTYSTYCZNO-REKLAMOWA BELLANOTTE ZBIGNIEW STYPIŃSKI - Zbigniew Stypiński, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Zbigniew Stypiński (CEIDG)
Zbigniew Stypiński prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGENCJA ARTYSTYCZNO-REKLAMOWA BELLANOTTE ZBIGNIEW STYPIŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-10-04 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PAKOSKA 61, PL-88-100, INOWROCŁAW. Główny zakres działalności Zbigniew Stypiński to Działalność wspomagająca wystawianie przedstawień artystycznych (PKD główne: 90.02.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna zegarków, zegarów i biżuterii prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP AGENCJA ARTYSTYCZNO-REKLAMOWA BELLANOTTE ZBIGNIEW STYPIŃSKI: 5562630217. REGON AGENCJA ARTYSTYCZNO-REKLAMOWA BELLANOTTE ZBIGNIEW STYPIŃSKI: 34119264000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Zbigniew Stypiński
Więcej informacji o AGENCJA ARTYSTYCZNO-REKLAMOWA BELLANOTTE ZBIGNIEW STYPIŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Volkswagen rozbuduje fabrykę we Wrześni
Niemiecki gigant motoryzacyjny postawi dwie nowe linie do produkcji elektrycznego Craftera. Budowa zakończy się w 2027 r.

Green Holding zwiększył moce. Chce być liderem w regionie
Jeden z największych polskich producentów warzyw, sałat i świeżych dań gotowych umacnia pozycję na rynku europejskim. Celem firmy jest podwojenie przychodów do 1,6 mld zł w 2028 r. i pozycja lidera w

W Polsce brakuje 1,5 mln mieszkań i 400 tys. miejsc w akademikach
Przeludnienie w polskich domach należy do największych w UE. Tymczasem deweloperzy znów hamują z inwestycjami. Jeśli siła nabywcza Polaków nie wzrośnie, a proces budowy mieszkań nie zostanie