Zarząd firmy AGENCJA ARTYSTYCZNO-REKLAMOWA AMS CONCERT Michał STARKIEWICZ - Michał STARKIEWICZ, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2025-04-01
Działalność gospodarcza Michał STARKIEWICZ (CEIDG)
Michał STARKIEWICZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGENCJA ARTYSTYCZNO-REKLAMOWA AMS CONCERT MICHAŁ STARKIEWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-11-05 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. CZECHOWICKA 3, PL-71-042, SZCZECIN. Główny zakres działalności Michał STARKIEWICZ to Pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana (PKD główne: 96.99.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku, sprzedaż hurtowa wyrobów tekstylnych, sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia, sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego, pośrednictwo w transporcie pasażerskim i inne. NIP AGENCJA ARTYSTYCZNO-REKLAMOWA AMS CONCERT MICHAŁ STARKIEWICZ: 8522175240. REGON AGENCJA ARTYSTYCZNO-REKLAMOWA AMS CONCERT MICHAŁ STARKIEWICZ: 812407345.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Michał STARKIEWICZ
Więcej informacji o AGENCJA ARTYSTYCZNO-REKLAMOWA AMS CONCERT MICHAŁ STARKIEWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio