Zarząd firmy AGENCJA ARTYSTYCZNO-EDUKACYJNA WOW OLIWIA NIEWIADOMSKA - OLIWIA NIEWIADOMSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza OLIWIA NIEWIADOMSKA (CEIDG)
OLIWIA NIEWIADOMSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGENCJA ARTYSTYCZNO-EDUKACYJNA WOW OLIWIA NIEWIADOMSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-10-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PROF. TADEUSZA BANACHIEWICZA 22, PL-91-162, ŁÓDŹ. Główny zakres działalności OLIWIA NIEWIADOMSKA to Pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych (PKD główne: 85.51.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów, placówki wychowania przedszkolnego, pozaszkolne formy edukacji artystycznej, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane i inne. NIP AGENCJA ARTYSTYCZNO-EDUKACYJNA WOW OLIWIA NIEWIADOMSKA: 7732180778. REGON AGENCJA ARTYSTYCZNO-EDUKACYJNA WOW OLIWIA NIEWIADOMSKA: 10073949800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się OLIWIA NIEWIADOMSKA
Więcej informacji o AGENCJA ARTYSTYCZNO-EDUKACYJNA WOW OLIWIA NIEWIADOMSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Co z Alior Bankiem po reorganizacji grupy PZU? Sytuacja powoli się klaruje
Los Aliora w grupie PZU nie jest przesądzony, ale przeważają oczekiwania, że Alior Bank pozostanie w strukturach grupy – ocenia Cezary Stypułkowski, prezes Pekao.
Cztery trendy, które redefiniują polski handel z Chinami
Kupujemy coraz mniej paneli słonecznych z Chin, a coraz więcej robotów. Coraz mniej leków, a coraz więcej aut spalinowych. Co z tego wszystkiego wynika?
Arctic Paper łapie oddech, choć na rynku wciąż jest źle. Szykuje rewizję strategii
Po słabym pierwszym półroczu producent papieru i celulozy poprawił rentowność, co docenili inwestorzy giełdowi. Prezes Michał Jarczyński wyjaśnia, jak udało się tego dokonać i zwiększyć produkcję