Zarząd firmy Agencja Artystyczna MusicArt&Production Michalina Krasowska - MICHALINA KRASOWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MICHALINA KRASOWSKA (CEIDG)
MICHALINA KRASOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGENCJA ARTYSTYCZNA MUSICART&PRODUCTION MICHALINA KRASOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-09-18 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI 3117, PL-01-786, WARSZAWA. Główny zakres działalności MICHALINA KRASOWSKA to Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych (PKD główne: 59.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi, działalność agencji reklamowych, badanie rynku i opinii publicznej, działalność fotograficzna, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. NIP AGENCJA ARTYSTYCZNA MUSICART&PRODUCTION MICHALINA KRASOWSKA: 5252801357. REGON AGENCJA ARTYSTYCZNA MUSICART&PRODUCTION MICHALINA KRASOWSKA: 38438700400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MICHALINA KRASOWSKA
Więcej informacji o AGENCJA ARTYSTYCZNA MUSICART&PRODUCTION MICHALINA KRASOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.