Zarząd firmy AGENCJA ARTYSTYCZNA FRAJDA MACIEJ SZREDER - MACIEJ SZREDER, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MACIEJ SZREDER (CEIDG)
MACIEJ SZREDER prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGENCJA ARTYSTYCZNA FRAJDA MACIEJ SZREDER, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-11-19 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SIANOWSKA 38A, PL-75-643, KOSZALIN. Główny zakres działalności MACIEJ SZREDER to Działalność związana z wystawianiem przedstawień artystycznych (PKD główne: 90.01.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych, działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi, działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych, działalność fotograficzna, pozaszkolne formy edukacji artystycznej i inne. NIP AGENCJA ARTYSTYCZNA FRAJDA MACIEJ SZREDER: 5891730227. REGON AGENCJA ARTYSTYCZNA FRAJDA MACIEJ SZREDER: 22050788100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MACIEJ SZREDER
Więcej informacji o AGENCJA ARTYSTYCZNA FRAJDA MACIEJ SZREDER
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.