Firma AGE ALL GOODS EQUIPMENT TOMASZ HUDY
Adres | 290N, PL-39-300, ZŁOTNIKI | |
Województwo | podkarpackie |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Produkcja pozostałych maszyn specjalnego przeznaczenia, gdzie indziej niesklasyfikowana |
Działalność PKD:
Firma AGE ALL GOODS EQUIPMENT TOMASZ HUDY została założona 2015-06-08 i obecnie mieści się przy 290N, PL-39-300, ZŁOTNIKI. Główna działalność firmy to maszyny specjalnego przeznaczenia. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują gotowe wyroby metalowe, maszyny ogólnego przeznaczenia, obróbka metali i powłok, produkcja maszyn dla rolnictwa i leśnictwa, produkcja pozostałego sprzętu elektrycznego, produkcja sprzętu gospodarstwa domowego, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa żywności i napojów, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, wyroby z papieru i tektury. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie AGE ALL GOODS EQUIPMENT TOMASZ HUDY (REGON 36171647000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio