Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów |
Numery rachunków bankowych |
PL49 1160 2202 0000 0006 5894 4202
|
Działalność PKD:
Firma AGATA WOŹNIAK została założona 2006-12-15 i obecnie mieści się przy UL. WIEJSKA 17, PL-59-222, RZESZOTARY. Główna działalność firmy to pośrednictwo w sprzedaży hurtowej. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują pośrednictwo pieniężne, pozaszkolne formy edukacji, pozostała działalność pocztowa i kurierska, rachunkowość, księgowość i doradztwo, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, usługi reklamowe, wspomagające finansowe, bez ubezpieczeń, wspomagające ubezpieczenia, zarządzanie funduszami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie AGATA WOŹNIAK (REGON 02041566500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio