Zarząd firmy AGATA SZOTT-LUDWIKOWSKA HARDSOFT SYSTEMY MIKROPROCESOROWE - AGATA SZOTT-LUDWIKOWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza AGATA SZOTT-LUDWIKOWSKA (CEIDG)
AGATA SZOTT-LUDWIKOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGATA SZOTT-LUDWIKOWSKA HARDSOFT SYSTEMY MIKROPROCESOROWE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1999-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. CEGIELNIANA 4A, PL-30-404, KRAKÓW. Główny zakres działalności AGATA SZOTT-LUDWIKOWSKA to Produkcja instrumentów i przyrządów pomiarowych, kontrolnych i nawigacyjnych (PKD główne: 26.51.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, naprawa i konserwacja komputerów i urządzeń peryferyjnych, pozostała działalność związana ze sportem, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane i inne. NIP AGATA SZOTT-LUDWIKOWSKA HARDSOFT SYSTEMY MIKROPROCESOROWE: 9440050018. REGON AGATA SZOTT-LUDWIKOWSKA HARDSOFT SYSTEMY MIKROPROCESOROWE: 12138330300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się AGATA SZOTT-LUDWIKOWSKA
Więcej informacji o AGATA SZOTT-LUDWIKOWSKA HARDSOFT SYSTEMY MIKROPROCESOROWE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.