Adres | UL. WOJSKA POLSKIEGO 25, PL-56-410, DOBROSZYCE | |
Województwo | dolnośląskie | |
Adres e-mail |
![]() |
|
Strona internetowa | jadwiga.eu |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Produkcja wyrobów kosmetycznych i toaletowych |
Działalność PKD:
Firma AGATA SOPUCH została założona 2001-03-29 i obecnie mieści się przy UL. WOJSKA POLSKIEGO 25, PL-56-410, DOBROSZYCE. Główna działalność firmy to mydło, detergenty i wyroby kosmetyczne. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują fizjoterapia, obiekty noclegowe i miejsca zakwaterowania, organizacja targów, wystaw i kongresów, pozaszkolne formy edukacji, restauracje i placówki gastronomiczne, różny usługi indywidualne, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, usługi gastronomiczne i cateringowe, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, wyroby chemiczne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie AGATA SOPUCH (REGON 02125231400000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio