Zarząd firmy AGATA BOGACKA-PRUS FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA - AGATA BOGACKA-PRUS, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza AGATA BOGACKA-PRUS (CEIDG)
AGATA BOGACKA-PRUS prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGATA BOGACKA-PRUS FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-10-17 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BERKA JOSELEWICZA 20, PL-31-051, KRAKÓW. Główny zakres działalności AGATA BOGACKA-PRUS to Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania (PKD główne: 55.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. NIP AGATA BOGACKA-PRUS FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA: 6771156051. REGON AGATA BOGACKA-PRUS FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA: 357225136.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się AGATA BOGACKA-PRUS
Więcej informacji o AGATA BOGACKA-PRUS FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.