Firma Agapit Itc Instytut Technologii Czystości Agnieszka Dyjak I Piotr Dyjak
Dane rejestrowe:
KRS | 0000281229 |
REGON | 052214344 |
NIP | 9661689374 |
Oficjalna nazwa | AGAPIT ITC INSTYTUT TECHNOLOGII CZYSTOŚCI AGNIESZKA DYJAK I PIOTR DYJAK |
Adres rejestracji | UL. MARII ZIENTARY-MALEWSKIEJ 24C, PL-10-302, OLSZTYN |
Data rejestracji KRS | 2007-05-22 |
Forma prawna | Spółka jawna |
Główna działalnośc lista kodów PKD (Polska Klasyfikacja Działalności) |
Kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych |
Historia zmian danych podmiotu prawnego:
|
2025-05-13 | |||
|
2025-03-28 | |||
|
2025-03-28 | |||
|
2024-06-21 | |||
|
2024-06-21 | |||
|
2023-06-07 | |||
|
2023-06-07 | |||
|
2022-09-27 | |||
|
2022-09-27 | |||
|
2021-10-04 | |||
|
2021-10-04 | |||
|
2020-08-07 | |||
|
2020-08-07 | |||
|
2019-06-17 | |||
|
2019-06-17 | |||
|
2018-11-29 | |||
|
2018-05-14 | |||
|
2018-05-14 | |||
|
2017-06-14 | |||
|
2017-02-14 | |||
|
2015-11-05 | |||
|
2015-09-25 | |||
|
2015-05-29 | |||
|
2014-05-19 | |||
|
2013-05-28 | |||
|
2012-07-20 | |||
|
2012-02-08 | |||
|
2011-12-20 | |||
|
2011-11-30 | |||
|
2011-08-09 | |||
|
2010-03-11 | |||
|
2009-11-03 | |||
|
2009-05-07 | |||
|
2008-04-30 | |||
|
2007-10-17 | |||
|
2007-05-22 |
Źródło informacji: dane z Krajowego Rejestru Sądowego.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby