Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna sprzętu sportowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach |
Numery rachunków bankowych |
PL61 1140 2004 0000 3602 6232 9748
PL95 1940 1076 3147 6807 0000 0000 |
Działalność PKD:
Firma AGA-TOM AGNIESZKA SAJNÓG została założona 2009-07-01 i obecnie mieści się przy UL. WARSZYCA 2, PL-97-500, RADOMSKO. Główna działalność firmy to sprzedaż artykułów kultury i rekreacji. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują naprawa artykułów użytkowych, pozostała działalność profesjonalna, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, usługi finansowe, bez ubezpieczeń, wspomagające finansowe, bez ubezpieczeń. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie AGA-TOM Agnieszka Sajnóg (REGON 10069145500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.