Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli |
Numery rachunków bankowych |
PL50 1020 5242 0000 2102 0647 8533
PL89 1090 2428 0000 0001 4493 8952
PL94 1090 2428 0000 0001 5070 6094
PL09 1090 2428 0000 0001 3146 8450 |
Działalność PKD:
Firma AFTERMARKET K. CYBULAK została założona 2014-06-16 i obecnie mieści się przy UL. JODŁOWA 4, PL-55-200, OŁAWA. Główna działalność firmy to sprzedaż części samochodowych. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują naprawa pojazdów samochodowych, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż, naprawa motocykli i akcesoriów, usługi związane z rynkiem nieruchomości, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, wynajem samochodów bez kierowcy. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2023-01-24.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Aftermarket K. Cybulak (REGON 02243461000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio