Zarząd firmy After Party MAGDALENA LATOSZEK-NICKA - MAGDALENA LATOSZEK-NICKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAGDALENA LATOSZEK-NICKA (CEIDG)
MAGDALENA LATOSZEK-NICKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AFTER PARTY MAGDALENA LATOSZEK-NICKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-09-24 i ma swoją siedzibę pod adresem AL. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 104, PL-05-260, MARKI. Główny zakres działalności MAGDALENA LATOSZEK-NICKA to Sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.78.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gier i zabawek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, działalność w zakresie specjalistycznego projektowania. NIP AFTER PARTY MAGDALENA LATOSZEK-NICKA: 5242213937. REGON AFTER PARTY MAGDALENA LATOSZEK-NICKA: 38443904300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAGDALENA LATOSZEK-NICKA
Więcej informacji o AFTER PARTY MAGDALENA LATOSZEK-NICKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.