Zarząd firmy AFROALKO Bartłomiej Kreft - Bartłomiej Kreft, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-09-18
Działalność gospodarcza Bartłomiej Kreft (CEIDG)
Bartłomiej Kreft prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AFROALKO BARTŁOMIEJ KREFT, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JANA KOCHANOWSKIEGO 154, PL-81-198, SUCHY DWÓR. Główny zakres działalności Bartłomiej Kreft to Sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.25.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna wyrobów tytoniowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne, przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering), przygotowywanie i podawanie napojów i inne. NIP AFROALKO BARTŁOMIEJ KREFT: 9581269902. REGON AFROALKO BARTŁOMIEJ KREFT: 221875948.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Bartłomiej Kreft
Więcej informacji o AFROALKO BARTŁOMIEJ KREFT
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby