Firma Aeroklub Warmińsko-Mazurski
Adres | SIELSKA 34, PL-10-802, OLSZTYN | |
Województwo | warmińsko-mazurskie | |
Telefon |
![]() |
|
![]() |
||
Strona internetowa | aeroklub.olsztyn.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Transport lotniczy pasażerski |
Numery rachunków bankowych |
PL03 1240 5598 1111 0000 5027 2792
|
Działalność PKD:
Firma AEROKLUB WARMIŃSKO-MAZURSKI została założona 2001-07-03 i obecnie mieści się przy SIELSKA 34, PL-10-802, OLSZTYN. Główna działalność firmy to transport lotniczy pasażerski. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, sprzedaż paliw do pojazdów na stacjach, transport lotniczy towarów i kosmiczny, usługi reklamowe, usługi rolnicze bez weterynaryjnych, wspomagające transport, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, wynajem innych maszyn i urządzeń. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 5 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-04-13.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Aeroklub Warmińsko-Mazurski (REGON 51050103200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio