Sprawozdania finansowe Aero Partner
Dane bilansowe AERO PARTNER
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 186 077,26 | 320 092,51 | 591 915,07 | 1 029 129,02 | 1 214 243,32 | 912 360,56 |
A. Aktywa trwałe | - | - | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
B. Aktywa obrotowe | 186 077,26 | 320 092,51 | 591 915,07 | 1 029 129,02 | 1 214 243,32 | 912 360,56 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - | - | - | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | - | - | - | - | - | - |
Pasywa razem | 186 077,26 | 320 092,51 | 591 915,07 | 1 029 129,02 | 1 214 243,32 | 912 360,56 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 117 818,00 | 230 809,75 | 365 916,93 | 583 276,80 | 651 896,05 | 275 555,50 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 68 259,26 | 89 282,76 | 225 998,14 | 445 852,22 | 562 347,27 | 636 805,06 |
I. Zobowiązania długoterminowe | - | - | - | - | - | - |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 36 007,23 | 58 282,76 | - | - | - | - |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.