Ocena | |||
Główna działalnośc | Produkcja wyrobów kosmetycznych i toaletowych |
Numery rachunków bankowych |
PL05 2490 0005 0000 4600 8758 6486
PL29 2490 0005 0000 4520 2626 7679
PL33 2490 0005 0000 4600 9466 4363
PL42 2490 0005 0000 4600 5340 1662 PL65 2490 0005 0000 4600 0011 5559 PL75 2490 0005 0000 4600 5448 1551 |
Działalność PKD:
Firma AERO została założona 2024-07-23 i obecnie mieści się przy UL. METALOWCÓW 1, PL-32-500, CHRZANÓW. Główna działalność firmy to mydło, detergenty i wyroby kosmetyczne. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agencje inkasa i biura kredytowe, badania naukowe i prace rozwojowe, pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, usługi architektoniczne i inżynieryjne, wyroby chemiczne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-15.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Aero (REGON 16155759700000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio