Zarząd firmy Adrianna Baji Hollywood Magic Touch Poland - Adrianna Baji, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Adrianna Baji (CEIDG)
Adrianna Baji prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ADRIANNA BAJI HOLLYWOOD MAGIC TOUCH POLAND, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2021-09-23 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GEN. WŁADYSŁAWA SIKORSKIEGO 5E, PL-53-659, WROCŁAW. Główny zakres działalności Adrianna Baji to Fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne (PKD główne: 96.02.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, działalność pomocnicza związana z utrzymaniem porządku w budynkach, niespecjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych, działalność usługowa związana z poprawą kondycji fizycznej, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP ADRIANNA BAJI HOLLYWOOD MAGIC TOUCH POLAND: 6991914766. REGON ADRIANNA BAJI HOLLYWOOD MAGIC TOUCH POLAND: 52000845300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Adrianna Baji
Więcej informacji o ADRIANNA BAJI HOLLYWOOD MAGIC TOUCH POLAND
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych