Zarząd firmy Adrian Kordas AI Solutions - Adrian Kordas, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Adrian Kordas (CEIDG)
Adrian Kordas prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ADRIAN KORDAS AI SOLUTIONS, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2025-09-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. CHODECKA 10/168, PL-03-350, WARSZAWA. Główny zakres działalności Adrian Kordas to Pozostała działalność w zakresie programowania (PKD główne: 62.10.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki oraz zarządzaniem urządzeniami informatycznymi, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, pozostała działalność usługowa w zakresie infrastruktury obliczeniowej, przetwarzania danych, zarządzania stronami internetowymi (hosting) i działalności powiązane, badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie nauk przyrodniczych i technicznych, kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych. NIP ADRIAN KORDAS AI SOLUTIONS: 5243049718. REGON ADRIAN KORDAS AI SOLUTIONS: 54269281100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Adrian Kordas
Więcej informacji o ADRIAN KORDAS AI SOLUTIONS
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.