Sprawozdania finansowe Adq
Dane bilansowe ADQ
ROK
|
|||||
---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 406 569,99 | 215 263,05 | 192 910,31 | 218 457,23 | 192 910,31 |
A. Aktywa trwałe | - | - | - | - | - |
B. Aktywa obrotowe | 406 569,99 | 215 263,05 | 192 910,31 | 218 457,23 | 192 910,31 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - | - | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | - | - | - | - | - |
Pasywa razem | 406 569,99 | 215 263,05 | 192 910,31 | 218 457,23 | 197 353,28 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 81 418,27 | 86 031,07 | 89 871,66 | 121 273,80 | 148 211,36 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 325 151,72 | 129 231,98 | 103 038,65 | 97 183,43 | 46 352,51 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 29 280,00 | 47 806,33 | 28 267,33 | 11 664,01 | 2 564,11 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 295 871,72 | 81 425,65 | 74 771,32 | 85 519,42 | 43 788,40 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.