Firma Adp Biegli Rewidenci
| Adres | SUWALSKA 81, PL-60-461, POZNAŃ | |
| Województwo | wielkopolskie | |
| Telefon |
|
|
|
||
| Strona internetowa | adpbr.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL62 9068 1013 0000 0000 0102 3484
PL11 9068 1013 1000 0000 0102 3484 |
Działalność PKD:
Firma ADP BIEGLI REWIDENCI została założona 2005-10-18 i obecnie mieści się przy SUWALSKA 81, PL-60-461, POZNAŃ. Główna działalność firmy to rachunkowość, księgowość i doradztwo. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe, wydawanie książek, wydawanie czasopism i pozostałych periodyków, pozostała działalność wydawnicza, z wyłączeniem w zakresie oprogramowania, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2024-12-19.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Adp Biegli Rewidenci (REGON 30014191000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.

