Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, materiałów budowlanych, farb i szkła |
Numery rachunków bankowych |
PL18 1950 0001 2006 0021 2680 0002
PL34 1950 0001 2006 0021 2680 0005
PL02 1020 1332 0000 1502 1233 6956
PL64 1020 1332 0000 1902 1263 8963 PL88 1950 0001 2006 0021 2680 0003 PL13 1020 1332 0000 1902 1397 3922 |
Działalność PKD:
Firma ADOM została założona 2008-10-21 i obecnie mieści się przy UL. MARCZUKOWSKA 6, PL-15-724, BIAŁYSTOK. Główna działalność firmy to sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują kupno i sprzedaż nieruchomości, metale szlachetne i nieżelazne, pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa, roboty budowlane budynków, specjalistyczne roboty budowlane, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, transport drogowy towarów i przeprowadzki, wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2023-08-29.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Adom (REGON 20023745700000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio