Zarząd firmy Administracja Biura Beata Świniarska - Beata Świniarska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Beata Świniarska (CEIDG)
Beata Świniarska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ADMINISTRACJA BIURA BEATA ŚWINIARSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-12-23 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WŁADYSŁAWA ŁOKIETKA 35A, PL-98-200, SIERADZ. Główny zakres działalności Beata Świniarska to Sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana z przewagą żywności, napojów lub wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe formy udzielania kredytów, gdzie indziej niesklasyfikowane, sprzedaż detaliczna żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej i inne. NIP ADMINISTRACJA BIURA BEATA ŚWINIARSKA: 6261545546. REGON ADMINISTRACJA BIURA BEATA ŚWINIARSKA: 27701316600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Beata Świniarska
Więcej informacji o ADMINISTRACJA BIURA BEATA ŚWINIARSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR na gazyfikację biomasy
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation stworzy narzędzie analizujące treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych