Adres | UL. WAGNERA 7 A, PL-52-129, WROCŁAW | |
Województwo | dolnośląskie | |
Strona internetowa | admika.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie |
Numery rachunków bankowych |
PL96 1950 0001 2006 0039 2071 0002
PL57 1020 5226 0000 6502 0875 2281 |
Działalność PKD:
Firma ADMIKA została założona 2017-08-31 i obecnie mieści się przy UL. WAGNERA 7 A, PL-52-129, WROCŁAW. Główna działalność firmy to usługi związane z rynkiem nieruchomości. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, kupno i sprzedaż nieruchomości, pozaszkolne formy edukacji, przetwarzanie danych i hostingowe, rachunkowość, księgowość i doradztwo, różny usługi indywidualne, specjalistyczne projektowanie, wspomaganie edukacji, wydawanie oprogramowania. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-15.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Admika (REGON 36814524200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio