Zarząd firmy Adivision Krzysztof Danecki - Krzysztof Danecki, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Krzysztof Danecki (CEIDG)
Krzysztof Danecki prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ADIVISION KRZYSZTOF DANECKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2024-12-06 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JERZEGO MICHAŁOWICZA 242, PL-02-495, WARSZAWA. Główny zakres działalności Krzysztof Danecki to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: reklama poprzez środki masowego przekazu, pozostała dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim, wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane, wszelka pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność rzeczników patentowych i działalność marketingowa i inne. NIP ADIVISION KRZYSZTOF DANECKI: 5221276648. REGON ADIVISION KRZYSZTOF DANECKI: 14057754400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Krzysztof Danecki
Więcej informacji o ADIVISION KRZYSZTOF DANECKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.