Zarząd firmy ADITOR CONSULTING Ewelina Kwiatkowska - EWELINA KWIATKOWSKA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2025-04-01
Działalność gospodarcza EWELINA KWIATKOWSKA (CEIDG)
EWELINA KWIATKOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ADITOR CONSULTING EWELINA KWIATKOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-03-11 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. NOWA 6, PL-50-082, WROCŁAW. Główny zakres działalności EWELINA KWIATKOWSKA to Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami (PKD główne: 68.31.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność maklerska związana z rynkiem papierów wartościowych i towarów giełdowych, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych, działalność związana z oceną ryzyka i szacowaniem poniesionych strat, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi i inne. NIP ADITOR CONSULTING EWELINA KWIATKOWSKA: 9131456490. REGON ADITOR CONSULTING EWELINA KWIATKOWSKA: 021475468.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się EWELINA KWIATKOWSKA
Więcej informacji o ADITOR CONSULTING EWELINA KWIATKOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.