Zarząd firmy ADISTI Logistics Adrian Pipczyński - Adrian Pipczyński, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Adrian Pipczyński (CEIDG)
Adrian Pipczyński prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ADISTI LOGISTICS ADRIAN PIPCZYŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-05-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WINNICA 4119, PL-87-100, TORUŃ. Główny zakres działalności Adrian Pipczyński to Transport drogowy towarów (PKD główne: 49.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność usługowa wspomagająca transport lądowy, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP ADISTI LOGISTICS ADRIAN PIPCZYŃSKI: 8792677891. REGON ADISTI LOGISTICS ADRIAN PIPCZYŃSKI: 361118101.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Adrian Pipczyński
Więcej informacji o ADISTI LOGISTICS ADRIAN PIPCZYŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby