Zarząd firmy ADIACENT KANCELARIA RZECZOZNAWCY MAJĄTKOWEGO MAGDALENA SZILLER-KONIAREK - MAGDALENA SZILLER-KONIAREK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAGDALENA SZILLER-KONIAREK (CEIDG)
MAGDALENA SZILLER-KONIAREK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ADIACENT KANCELARIA RZECZOZNAWCY MAJĄTKOWEGO MAGDALENA SZILLER-KONIAREK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-02-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WIŚNIOWA 1, PL-57-100, STRZELIN. Główny zakres działalności MAGDALENA SZILLER-KONIAREK to Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami (PKD główne: 68.31.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: transport drogowy towarów, działalność usługowa związana z przeprowadzkami, restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne, ruchome placówki gastronomiczne, działalność agencji informacyjnych i inne. NIP ADIACENT KANCELARIA RZECZOZNAWCY MAJĄTKOWEGO MAGDALENA SZILLER-KONIAREK: 9141475810. REGON ADIACENT KANCELARIA RZECZOZNAWCY MAJĄTKOWEGO MAGDALENA SZILLER-KONIAREK: 021112620.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAGDALENA SZILLER-KONIAREK
Więcej informacji o ADIACENT KANCELARIA RZECZOZNAWCY MAJĄTKOWEGO MAGDALENA SZILLER-KONIAREK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby