Zarząd firmy ADgraf AGNIESZKA DONHEFNER - AGNIESZKA DONHEFNER, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2025-05-01
Działalność gospodarcza AGNIESZKA DONHEFNER (CEIDG)
AGNIESZKA DONHEFNER prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ADGRAF AGNIESZKA DONHEFNER, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2021-02-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PRZY ŹRÓDLE 65, PL-32-010, LUBORZYCA. Główny zakres działalności AGNIESZKA DONHEFNER to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność wydawnicza, z wyłączeniem w zakresie oprogramowania, działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych, pozostała działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne, działalność w zakresie wzornictwa przemysłowego i projektowania mody, działalność w zakresie projektowania graficznego i komunikacji wizualnej i inne. NIP ADGRAF AGNIESZKA DONHEFNER: 6792498822. REGON ADGRAF AGNIESZKA DONHEFNER: 12261899000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się AGNIESZKA DONHEFNER
Więcej informacji o ADGRAF AGNIESZKA DONHEFNER
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prezesi Goldman Sachs i Morgan Stanley uważają, że nadchodzi korekta
Szefowie banków inwestycyjnych z Wall Street uważają, że inwestorzy mogą spodziewać się korekty na rynkach akcji w okresie najbliższych dwóch lat.
Grupa Azoty z nową strategią. Spółka ma dwa priorytety
Przywrócenie rentowności to jeden ze strategicznych celów zawartych w planie działania do 2030 r. Grupa Azoty celuje w 2 mld zł EBITDA.
Ministerstwo Finansów ostrzega przed wetem do ustawy o kryptoaktywach
Ustawa o kryptoaktywach jest na ostatniej prostej i czeka na decyzję prezydenta. Jurand Drop, wiceminister finansów, ostrzega przed czarnym PR-em wobec ustawy w internecie i konsekwencjami