Zarząd firmy ADFIN AGNIESZKA GRZONKA - AGNIESZKA GRZONKA, przedsiębiorca
Spółka wykreślona z CEIDG: 2024-12-31
Działalność gospodarcza AGNIESZKA GRZONKA (CEIDG)
AGNIESZKA GRZONKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ADFIN AGNIESZKA GRZONKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2023-10-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WYBUDOWANIE KALISKA 5, PL-89-642, RYTEL. Główny zakres działalności AGNIESZKA GRZONKA to Kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (PKD główne: 85.59.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: transport drogowy towarów, działalność w zakresie pozostałych ubezpieczeń osobowych oraz ubezpieczeń majątkowych, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych, działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych, działalność wspomagająca ubezpieczenia i fundusze emerytalne, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. NIP ADFIN AGNIESZKA GRZONKA: 5551863610. REGON ADFIN AGNIESZKA GRZONKA: 52663795400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się AGNIESZKA GRZONKA
Więcej informacji o ADFIN AGNIESZKA GRZONKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach