Firma ADF STUDIO Alicja Joanna Fedorowicz
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność agencji reklamowych |
Numery rachunków bankowych |
PL61 1140 2004 0000 3702 3294 6750
|
Działalność PKD:
Firma ADF STUDIO ALICJA JOANNA FEDOROWICZ została założona 2003-02-01 i obecnie mieści się przy AL. ALEJA WOJSKA POLSKIEGO 50/5410, PL-01-554, WARSZAWA. Główna działalność firmy to usługi reklamowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agenci i organizatorzy turystyki, fizjoterapia, fotografia, organizacja targów, wystaw i kongresów, poligrafia i drukarstwo, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, pozaszkolne formy edukacji, przetwarzanie danych i hostingowe, restauracje i placówki gastronomiczne, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, roboty wykończeniowe budowlane, specjalistyczne roboty budowlane, sprzątanie obiektów, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, usługi gastronomiczne i cateringowe, usługi związane z oprogramowaniem, usługi związane ze sportem, wspomaganie edukacji. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie ADF STUDIO Alicja Joanna Fedorowicz (REGON 01531739500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.