Zarząd firmy ADENET WSPARCIE IT ADAM DZIKI - ADAM DZIKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ADAM DZIKI (CEIDG)
ADAM DZIKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ADENET WSPARCIE IT ADAM DZIKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-06-20 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. STEFANA GROTA-ROWECKIEGO 124, PL-71-297, SZCZECIN. Główny zakres działalności ADAM DZIKI to Działalność w zakresie telekomunikacji przewodowej (PKD główne: 61.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana, naprawa i konserwacja komputerów i urządzeń peryferyjnych, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana, wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura, działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura i inne. NIP ADENET WSPARCIE IT ADAM DZIKI: 8522364461. REGON ADENET WSPARCIE IT ADAM DZIKI: 364692562.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ADAM DZIKI
Więcej informacji o ADENET WSPARCIE IT ADAM DZIKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby