Firma Adbox Engineering
| Adres | UL. GEN. STEFANA GROTA-ROWECKIEGO 119A, PL-52-232, WROCŁAW | |
| Województwo | dolnośląskie | |
| Adres e-mail |
|
|
| Strona internetowa | petrotrade.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność w zakresie architektury | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL08 1020 5242 0000 2002 0349 8334
|
Działalność PKD:
Firma ADBOX ENGINEERING została założona 2015-06-26 i obecnie mieści się przy UL. GEN. STEFANA GROTA-ROWECKIEGO 119A, PL-52-232, WROCŁAW. Główna działalność firmy to usługi architektoniczne i inżynieryjne. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność w zakresie architektury, realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków, roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, roboty związane z budową dróg kołowych i szynowych, roboty związane z budową rurociągów, linii telekomunikacyjnych i elektroenergetycznych i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2024-07-04.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Adbox Engineering (REGON 36189138000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.
