Zarząd firmy AdArt MAŁGORZATA KAWECKA - MAŁGORZATA KAWECKA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-05-01
Działalność gospodarcza MAŁGORZATA KAWECKA (CEIDG)
MAŁGORZATA KAWECKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ADART MAŁGORZATA KAWECKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-04-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. DZIAŁKOWA 55, PL-26-110, SKARŻYSKO-KAMIENNA. Główny zakres działalności MAŁGORZATA KAWECKA to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych, wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura, działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura, pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność w zakresie informacji turystycznej i inne. NIP ADART MAŁGORZATA KAWECKA: 6631809180. REGON ADART MAŁGORZATA KAWECKA: 260758244.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAŁGORZATA KAWECKA
Więcej informacji o ADART MAŁGORZATA KAWECKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby