Zarząd firmy ADAMEX S.C. ADAM STAWICKI, BOGUSŁAWA STAWICKA - BOGUSŁAWA STAWICKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza BOGUSŁAWA STAWICKA (CEIDG)
BOGUSŁAWA STAWICKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ADAMEX S.C. ADAM STAWICKI, BOGUSŁAWA STAWICKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-12-31 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ŁĘCZYCKA 38, PL-99-400, ŁOWICZ. Główny zakres działalności BOGUSŁAWA STAWICKA to Transport drogowy towarów (PKD główne: 49.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek i inne. NIP ADAMEX S.C. ADAM STAWICKI, BOGUSŁAWA STAWICKA: 8341022509. REGON ADAMEX S.C. ADAM STAWICKI, BOGUSŁAWA STAWICKA: 10170528300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się BOGUSŁAWA STAWICKA
Więcej informacji o ADAMEX S.C. ADAM STAWICKI, BOGUSŁAWA STAWICKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.