Zarząd firmy ADAMCZUK-PRZYSIĘŻNIAK KRYSTYNA BAR-SKLEP BARTEK - KRYSTYNA ADAMCZUK-PRZYSIĘŻNIAK, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-01-29
Działalność gospodarcza KRYSTYNA ADAMCZUK-PRZYSIĘŻNIAK (CEIDG)
KRYSTYNA ADAMCZUK-PRZYSIĘŻNIAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ADAMCZUK-PRZYSIĘŻNIAK KRYSTYNA BAR-SKLEP BARTEK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1992-01-01 i ma swoją siedzibę pod adresem HARNASIE 1940, PL-20-857, LUBLIN. Główny zakres działalności KRYSTYNA ADAMCZUK-PRZYSIĘŻNIAK to Produkcja pieczywa; produkcja świeżych wyrobów ciastkarskich i ciastek (PKD główne: 10.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wytwarzanie gotowych posiłków i dań, produkcja pozostałych artykułów spożywczych, gdzie indziej niesklasyfikowana, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne i inne. NIP ADAMCZUK-PRZYSIĘŻNIAK KRYSTYNA BAR-SKLEP BARTEK: 7120255255. REGON ADAMCZUK-PRZYSIĘŻNIAK KRYSTYNA BAR-SKLEP BARTEK: 430046816.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KRYSTYNA ADAMCZUK-PRZYSIĘŻNIAK
Więcej informacji o ADAMCZUK-PRZYSIĘŻNIAK KRYSTYNA BAR-SKLEP BARTEK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wojsko zestrzeliło drony, premier zwołuje rząd
W trakcie nocnego ataku Rosji na Ukrainę kilkanaście dronów wtargnęło w polską przestrzeń powietrzną. Cześć z nich zostało zestrzelonych.

Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.