Zarząd firmy ADAM ZBROŻEK ARS CREATIVA STUDIO PROJEKTOWANIA GRAFICZNEGO ADAM ZBROŻEK - ADAM ZBROŻEK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ADAM ZBROŻEK (CEIDG)
ADAM ZBROŻEK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ADAM ZBROŻEK ARS CREATIVA STUDIO PROJEKTOWANIA GRAFICZNEGO ADAM ZBROŻEK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-07-05 i ma swoją siedzibę pod adresem PIOTRKOWSKA 2420, PL-90-269, ŁÓDŹ. Główny zakres działalności ADAM ZBROŻEK to Pozostałe drukowanie (PKD główne: 18.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność w zakresie specjalistycznego projektowania, działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi, działalność związana z oprogramowaniem, działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki, stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja i inne. NIP ADAM ZBROŻEK ARS CREATIVA STUDIO PROJEKTOWANIA GRAFICZNEGO ADAM ZBROŻEK: 5252343825. REGON ADAM ZBROŻEK ARS CREATIVA STUDIO PROJEKTOWANIA GRAFICZNEGO ADAM ZBROŻEK: 10110305800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ADAM ZBROŻEK
Więcej informacji o ADAM ZBROŻEK ARS CREATIVA STUDIO PROJEKTOWANIA GRAFICZNEGO ADAM ZBROŻEK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.