Firma ADAM ZALESIŃSKI NEO GLASS PROJECT
Ocena | |||
Główna działalnośc | Produkcja wyrobów dla budownictwa z tworzyw sztucznych |
Działalność PKD:
Firma ADAM ZALESIŃSKI NEO GLASS PROJECT została założona 2012-05-01 i obecnie mieści się przy UL. STRZAŁOWA 14, PL-62-050, MOSINA. Główna działalność firmy to wyroby z tworzyw sztucznych. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują meble, naprawa artykułów użytkowych, obróbka metali i powłok, pozaszkolne formy edukacji, pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa, produkcja konstrukcji metalowych i części, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, roboty wykończeniowe budowlane, sprzątanie obiektów, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, szkło i wyroby ze szkła, transport drogowy towarów i przeprowadzki, wynajem innych maszyn i urządzeń. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie ADAM ZALESIŃSKI NEO GLASS PROJECT (REGON 30204802000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.

Bricomarché intensyfikuje rozwój sieci
Francuska sieć oferująca produkty do domu i ogrodu za pięć lat chce mieć w Polsce 400 sklepów i obroty rzędu 8,4 mld zł, czyli prawie dwa razy więcej niż dziś. Żeby to udźwignąć, rozbudowuje